E-mailmarketing non-profits

Haal als non-profit organisatie maximaal resultaat uit
e-mailmarketing!

Het werven van nieuwe donateurs is van vitaal belang voor non-profitorganisaties. Maar het geven aan goede doelen is een bewuste keuze, en heeft ook te maken met de band die de doelgroep heeft met jouw non-profitorganisatie. 

Voordat mensen besluiten te donoren, doorlopen ze de ‘donor journey’. Hierin doorlopen zij verschillende stappen: bereiken, betrekken, verbinden en behouden van donateurs. Sociale media is krachtig voor het initiële bereik, maar hoe houd je die betrokkenheid en verbinding vast? Hier komt e-mailmarketing in actie.

Het biedt een kans om een sterke, persoonlijke band op te bouwen en te onderhouden door relevante informatie en updates rechtstreeks naar donateurs te sturen, wat hun motivatie om de organisatie te steunen vergroot.

Welke goede doelen gingen je al voor?

Logo Haags Dierencentrum

Hoe succesvol is jouw e-mailmarketing? (benchmark) 

Zoek het uit & vergelijk vrijblijvend en eenvoudig jouw resultaten met de e-mailmarketingbenchmark van 2024!

E-maillmarketing is één van de krachtigste marketingtactieken en een ideale manier om betrokkenheid bij de doelgroep te vergroten of de directe geefvraag te stellen. Wellicht stuur je dan ook regelmatig e-mails uit, in de hoop dat ze impact maken. Maar hoe weet je of je e-mailmarketing succesvol is ? Via onze korte test kan jij beoordelen of jouw e-mailmarketingresultaten in lijn liggen met de markt, of dat er verbetering mogelijk is.

Waar wacht je nog op ;)?

Case Kansfonds: De geefvraag stellen met e-mail

December is een maand waarin het hart van veel goede doelen sneller klopt. Juist dan zijn mensen bereid om iets extra’s te doen. Voor Kansfonds gebruikten we e-mailmarketing en retargeting via sociale media om betrokkenheid te vergroten en directe (online) donaties te genereren. Met succes! Benieuwd naar onze aanpak en het succes van de campagne?

pattern-right

Onze tips & tricks voor non-profit e-mailmarketing:

E-mailmarketing essentials voor non-profits

E-mailmarketing: de sleutel tot betrokkenheid, relaties en fondsenwerving. Het is kosteneffectief en onmisbaar voor non-profits. Maar hoe begin je?

Download: checklist e-mailmarketing voor non-profits!

Ontdek met een paar checks of je op de goede weg zit met je e-mailmarketing als non-profit.

Benchmark: Hoe scoor jij als non-profit met e-mail?

Ontdek in een paar vragen of je wel of niet conform benchmark (non-profit) scoort met je e-mailmarketing.

FAQ: E-mail marketing voor non-profits

Met meer dan 15 jaar ervaring in de non-profitbranche weten we de meest gestelde vragen van non-profits over e-mailmarketing. Hier zijn de antwoorden om jouw impact met e-mailmarketing te vergroten.

Klaar om je
e-mailmarketing slimmer in te zetten?

We denken graag met je mee hoe je als non-profit e-mailmarketing slimmer in kan zetten voor je fondsenwerving, communicatie en marketing. We benaderen je snel om verder te praten over de mogelijkheden en jouw wensen!

Even sparren?

Drink online een kopje koffie met onze specialisten.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.