Dataopschoningen
Als je je data niet opschoont, krijg je fouten in rapportages en wordt het steeds lastiger om de juiste conclusies te trekken. Wij beoordelen jouw data en geven advies over de huidige kwaliteit en hoe je deze kunt verbeteren.
Dataverrijkingen
Data up-to-date houden, op orde brengen en aanvullen is net zo belangrijk als het opschonen ervan. Met dataverrijking zorg je dat je meer informatie vergaard over een (potentiële) klant, donateur of organisatie. Wat leidt tot de meest optimale campagnes.
Consistentie aanbrengen
Data kwaliteit zorgt ervoor dat je een centraal en kloppend klantbeeld krijgt. Consistentie aanbrengen in je data voorkomt dat er verschillen ontstaan in klantdata. Wij zorgen ervoor dat alle data uit diverse bronnen op gelijke wijze worden verzameld en ingevoerd.
Data importeren en koppelen aan een nieuwe technologie
We zien vaak dat data die in verschillende systemen wordt opgeslagen niet altijd overeenkomt in deze systemen. Wij streven altijd naar één plek waar alle data staat en dus één plek die je aanhoudt als waarheid. Mogelijke koppelingen tussen Marketing Automation, CRM, website en e-marketing ondersteunen wij bij.
Data import
Als alle data in één systeem staat en consistent is, ben je er nog niet. Als het goed is, blijf je nieuwe data verzamelen. Ook dan is het zaak om de nieuwe data op de juiste wijze te importeren, zodat elke import goed wordt afgestemd met het huidige data bestand. Onze rol hierin is kijken naar welke onderdelen in de data een belangrijke rol spelen voor jouw organisatie zodat we hier rekening mee kunnen houden.