Webanalytics, reporting & dashboarding

Resultaten meten en bijsturen

 

Je bent begonnen met verschillende marketingactiviteiten en je wilt een vliegende start maken. Je hebt een prachtige website gelanceerd en campagnes met een waardevolle boodschap opgezet. Maar wat levert dit uiteindelijk op?

Het is ontzettend belangrijk om te weten hoe websitebezoekers door jouw site navigeren, welke content ze lezen en welke pagina’s het meest converteren. Op basis daarvan kun je jouw marketingbudget op de meest tactische manier inzetten en ervoor zorgen dat je alles uit je marketingactiviteiten haalt.

 
 

Even sparren?

Drink online een kopje koffie met onze specialisten.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meten is weten

Wij kunnen jou ondersteunen om deze inzichten te verwerven. Bovendien houden we je op de hoogte door de verschillende accounts op de juiste wijze in te stellen. Denk hier bijvoorbeeld aan Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads en Facebook Advertising.

Wil jij de belangrijkste KPI’s overzichtelijk bij elkaar hebben? Dan creëren we een dashboard waarin jij in realtime je resultaten kunt zien én kunt bijsturen.

Wat zijn de belangrijkste voordelen?

  • We kunnen de resultaten van jouw marketingactiviteiten meten.
 
  • Op basis van de verzamelde inzichten kunnen we de campagne bijsturen.
 
  • We creëren een realtime overzicht in een dashboard, zodat jij de belangrijkste KPI’s continu inzichtelijk hebt.
 
  • Op basis van deze inzichten kunnen wij je helder advies geven op het gebied van webanalytics

Onze werkwijze

Waarom wij deze klus voor je klaren

 Ieder van ons heeft zijn eigen expertise. Google Analytics goed kunnen doorgronden en de data vertalen naar concrete actiepunten is één van onze specialiteiten. Google Analytics heeft voor ons geen geheimen meer. Daarom is het verstandig om ons als externe partij in te schakelen om jou alles duidelijk uit te leggen en advies te geven.

 

We richten het dashboard zo in dat we alle activiteiten kunnen monitoren en dat alle resultaten voor jou eenvoudig worden weergegeven.

 

Als specialisten in webanalytics richten we deze omgeving voor je in met Google Tag Manager, monitoren we de resultaten en sturen we bij.

Waarom Lead Today?

Meetbaarheid

Structureel bijsturen op resultaat

We houden voortdurend de resultaten nauwlettend in de gaten en sturen bij waar nodig.

Strategie_

Hoog kennisniveau

Binnen Lead Today zorgen wij ervoor dat we op de hoogte blijven van de belangrijkste trends en ontwikkelingen, zodat we deze informatie kunnen benutten in ons werk en met jou kunnen delen!

meten_en_verbeteren

Directe communicatie

Korte lijnen vinden wij bij Lead Today prettig! Zijn er relevante ontwikkelingen in jouw organisatie die van invloed zijn op ons werk? Laat het ons zeker weten. Zien wij daarentegen andere kansen? Dan trekken wij aan de bel!

Deze partijen gingen je voor

logo-stichting-aap
Dierenlot_logo
logo-inretail_

Even sparren?

Drink online een kopje koffie met onze specialisten.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.