Diensten Online Marketing Webanalytics reporting en Dashboarding
Resultaten meten en bijsturen
Je bent begonnen met verschillende marketingactiviteiten en je wilt een vliegende start maken. Je hebt een prachtige website gelanceerd en campagnes met een waardevolle boodschap opgezet. Maar wat levert dit uiteindelijk op?
Het is ontzettend belangrijk om te weten hoe websitebezoekers door jouw site navigeren, welke content ze lezen en welke pagina’s het meest converteren. Op basis daarvan kun je jouw marketingbudget op de meest tactische manier inzetten en ervoor zorgen dat je alles uit je marketingactiviteiten haalt.
Drink online een kopje koffie met onze specialisten.
"*" geeft vereiste velden aan
Wij kunnen jou ondersteunen om deze inzichten te verwerven. Bovendien houden we je op de hoogte door de verschillende accounts op de juiste wijze in te stellen. Denk hier bijvoorbeeld aan Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads en Facebook Advertising.
Wil jij de belangrijkste KPI’s overzichtelijk bij elkaar hebben? Dan creëren we een dashboard waarin jij in realtime je resultaten kunt zien én kunt bijsturen.
Wat zijn de belangrijkste voordelen?
Na een intakegesprek waarin we bespreken wat voor jou belangrijke inzichten zijn, controleren we de accounts aan de hand van een checklist.
We zorgen voor betrouwbare data in Google Analytics, waarmee we duidelijke conclusies kunnen trekken. Het dashboard wordt zo ingericht dat het ook voor jou begrijpelijk en inzichtelijk is, en je hebt zelf realtime inzage.
De resultaten zetten we vervolgens om in heldere rapportages, zodat je altijd op de hoogte bent van de voortgang.
Op basis van de resultaten en rapportagebesprekingen geven we proactief advies waarmee we steeds dichter bij het doel komen dat je met jouw website wilt realiseren.
Ieder van ons heeft zijn eigen expertise. Google Analytics goed kunnen doorgronden en de data vertalen naar concrete actiepunten is één van onze specialiteiten. Google Analytics heeft voor ons geen geheimen meer. Daarom is het verstandig om ons als externe partij in te schakelen om jou alles duidelijk uit te leggen en advies te geven.
We richten het dashboard zo in dat we alle activiteiten kunnen monitoren en dat alle resultaten voor jou eenvoudig worden weergegeven.
Als specialisten in webanalytics richten we deze omgeving voor je in met Google Tag Manager, monitoren we de resultaten en sturen we bij.
We houden voortdurend de resultaten nauwlettend in de gaten en sturen bij waar nodig.
Binnen Lead Today zorgen wij ervoor dat we op de hoogte blijven van de belangrijkste trends en ontwikkelingen, zodat we deze informatie kunnen benutten in ons werk en met jou kunnen delen!
Korte lijnen vinden wij bij Lead Today prettig! Zijn er relevante ontwikkelingen in jouw organisatie die van invloed zijn op ons werk? Laat het ons zeker weten. Zien wij daarentegen andere kansen? Dan trekken wij aan de bel!
Onze experts op het gebied van webanalytics ondersteunen je graag. Benieuwd waar wij kansen voor jou zien?
3011 AG Rotterdam
Coolsingel 104
"*" geeft vereiste velden aan